ເມື່ອສ້າງຮູບແບບສາຍຕາ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງເນັ້ນໃສ່ຄວາມຮູ້ສຶກຂອງຜູ້ໃຊ້ແລະພະຍາຍາມສ້າງຄວາມກົມກຽວໃນການອອກແບບ. ຢ່າລືມອີງໃສ່ຄຸນລັກສະນະຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍແລະ niche ທຸລະກິດ. ຕົວຢ່າງ, ບັນຊີບໍລິສັດກົດຫມາຍທີ່ຖືກອອກແບບໃນທຸກສີຂອງ rainbow ຄົງຈະບໍ່ສ້າງຄວາມເຊື່ອຫມັ້ນໃນນັກທຸລະກິດ. ພວກເຮົາສ້າງຍຸດທະສາດການພັດທະນາໂດຍກົງຂອງສາຍຕາພັດທະນາຮູບແບບຂໍ້ຄວາມ, ການນໍາສະເຫນີຂອງຂໍ້ຄວາມແມ່ນບໍ່ມີຄວາມສໍາຄັນຫນ້ອຍກວ່າອົງປະກອບຂອງສາຍຕາ. ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງຕັດສິນໃຈກ່ຽວກັບຮູບແບບທີ່ທ່ານຈະຕິດຕໍ່ສື່ສານກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ນີ້ແມ່ນອັນທີ່ເອີ້ນວ່າສຽງຂອງສຽງ, ແລະມັນຍັງເປັນອົງປະກອບຂອງບໍລິສັດຂອງບໍລິສັດ style.case ການສຶກສາກ່ຽວກັບການສົ່ງເສີມການ smm ຂອງບໍລິສັດເຕັກໂນໂລຊີສູງແສງຕາເວັນ - techthere ແມ່ນປະເພດຕົ້ນຕໍຂອງສຽງຂອງສຽງ ເປັນມິດ. ກັບທີ່ຢູ່ເຈົ້າເປັນບົດເລື່ອງຕ່າງໆແມ່ນຂຽນດ້ວຍທີ່ຢູ່ຂອງເຈົ້າ, ຄືກັບວ່າເຈົ້າເວົ້າ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ກັບເພື່ອນ. ປົກກະຕິແລ້ວ, ຍີ່ຫໍ້ດັ່ງກ່າວແບ່ງປັນເລື່ອງພາຍໃນກັບຜູ້ຊົມ, ແນະນໍາພະນັກງານ. ຫຼາຍຄົນມັກໂຕນສຽງ, ແຕ່ມັນສໍາຄັນທີ່ຈະບໍ່ overdo ມັນກັບຄວາມຄຸ້ນເຄີຍ.) provocative. ບາງທີເຈົ້າຈື່ເວລາທີ່ໂຄສະນາກ່ອນປີໃຫມ່ຂອງຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆໄດ້ເນັ້ນໃສ່ຕົ້ນແປກເປັນຂອງຂວັນ!? ແນ່ນອນ, ພວກເຂົາຫມາຍເຖິງຂອງຂວັນໃນຮູບແບບຂອງຕົ້ນໄມ້ແປກປອມໃນເວລາທີ່ຊື້ຜະລິດຕະພັນຕົ້ນຕໍ. ມັນຊື່ສາມັນ provocative ຫຼາຍ, ແຕ່ມັນໄດ້ຖືກຈື່ໄວ້ເປັນເວລາດົນນານ. ບໍລິສັດທີ່ນໍາໃຊ້ວິທີການນີ້ທ້າທາຍກົດລະບຽບ. ຄຳຂວັນຂອງເຂົາເຈົ້າໄດ້ດຸ່ນດ່ຽງຢູ່ເທິງຂອບຂອງຄວາມສັດຊື່, ເຊິ່ງເຮັດໃຫ້ເກີດການສົນທະນາແລະການໂຕ້ວາທີຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ.
ແບບ Provocative) ຊ່ຽວ ຊານ ໄດ້ນີ້ແມ່ນຕົວຢ່າງທີ່ດີ: ການພັດທະນາຮູບແບບຂໍ້ຄວາມ - provocative) expert.the ແຜນເນື້ອໃນທັງຫມົດແມ່ນສ້າງຂຶ້ນປະມານຜົນປະໂຫຍດປະຕິບັດແລະຄວາມຊໍານານໃນ niche ໄດ້. ຂໍ້ຄວາມປະກອບມີ hacks ຊີວິດທີ່ເປັນປະໂຫຍດ, ຄວາມລັບ, ແລະເປີດເຜີຍຜົນປະໂຫຍດຂອງຜະລິດຕະພັນ. ໂຕນຂອງການເທື່ອເນື່ອງຈາກແມ່ນແຫ້ງ, ເປັນທາງການ, ແຕ່ເປັນມິດສະເຫມີ. ຕົວຢ່າງ: ການພັດທະນາຮູບແບບຂໍ້ຄວາມ - ຜູ້ຊ່ຽວຊານ) entertaining. ບາງທີສຽງທົ່ວໄປທີ່ສຸດຂອງສຽງ. ອີງໃສ່ການສໍາຫຼວດຈໍານວນຫຼາຍ, ການແຂ່ງຂັນ, ການທົດສອບ, ບາງຄັ້ງກໍ່ເປັນເລື່ອງຕະຫລົກໃນບົດເລື່ອງຕ່າງໆ. ທຸກສິ່ງທຸກຢ່າງແມ່ນຂ້ອນຂ້າງງ່າຍດາຍຢູ່ທີ່ນີ້, ແຕ່ທ່ານບໍ່ຄວນລືມກ່ຽວກັບຂໍ້ຈໍາກັດຂອງເຫດຜົນ. ຕົວຢ່າງ: ການພັດທະນາຮູບແບບຂໍ້ຄວາມ - ການສ້າງແຜນເນື້ອຫາແມ່ນສໍາຄັນຕໍ່ລາຍລະອຽດຂອງສິ່ງພິມທີ່ວາງແຜນໄວ້ຈົນເຖິງເວລາຂອງການປະກາດ. ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າຊີ້ບອກປະເພດຂອງການຕອບ: ການໂຄສະນາ, ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ, ແລະອື່ນໆ.
|